Εισαγωγή στην Καλλιτεχνική Φωτογραφία

φωτογραφία workshop
· Μαθήματα - Σεμινάρια · Αθήνα // Δημοσίευση: 23 Απρ 2014

workshop με τον Γιώργο Ασημακόπουλο από το Καλλιτεχνείο των Αχαρνών

Το _ΚΑΤ_ΑΓΡΟΥΣ_ΦΕΣΤΙΒΑΛ. αποτελεί ένα σύνολο δρωμένων, δράσεων και δρώντων πολιτών για τον δημόσιο χώρο, την έντεχνη μνήμη και την πρωτοβουλία.

Ο δημόσιος χώρος καθίσταται κεντρικό σημείο αναφοράς της δημιουργίας και των συναντήσεών μας και ως σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας προσπαθούμε να επενεργήσουμε πάνω του με τα μέσα που διαθέτουμε, με σεβασμό και με προοπτική!

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ τα Σάββατα 26.04 και 03.05 ο φωτογράφος Γιώργος Ασημακόπουλος, υπεύθυνος του 2ου έτους Καλλιτεχνικής Φωτογραφίας Καλλιτεχνείου θα συντονίσει ένα διήμερο workshop πάνω στην Εισαγωγή στην Καλλιτεχνική Φωτογραφία.

Οι μέρες δεν είναι ανεξάρτητες. Οι συμμετέχοντες δηλώνουν και για τις δύο μέρες του εργαστηρίου.

Περιγραφή

"To take a photograph is to align the head, the eye and the heart. It's a way of life."
Henri Cartier-Bresson

Σε μια εποχή όπου η αβεβαιότητα κυριαρχεί η τέχνη μπορεί να αποτελέσει καταφύγιο δημιουργικής σκέψης και έκφρασης.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Εκπαιδευτική Αλληλεγγύη» & το _ΚΑΤ_ΑΓΡΟΥΣ_ΦΕΣΤΙΒΑΛ. το Καλλιτεχνείο των Αχαρνών σε συνεργασία με τον φωτογράφο Γιώργο Ασημακόπουλο διοργανώνουν workshop με θέμα «Εισαγωγή στην Καλλιτεχνική Φωτογραφία».

Το Workshop θα πραγματοποιηθεί σε δυο μέρη (Σάββατο 26/4 & 3/5). Στο πρώτο μέρος οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τον κόσμο της καλλιτεχνικής φωτογραφίας μέσα από την εκμάθηση βασικών στοιχείων όπως αυτό του φωτισμού, της σύνθεσης, προοπτικής και αρμονίας στο φωτογραφικό τους κάδρο. Ενώ στο δεύτερο μέρος του workshop θα πραγματοποιηθεί εξωτερική λήψη και πρακτική άσκηση όλων των παραπάνω με έμφαση στα τεχνικά θέματα.

Η συμμετοχή στο workshop είναι ελεύθερη

Αιτήσεις στο info@kallitechnio.org (ονοματεπώνυμο, ηλικία, επάγγελμα, περιοχή)

To Workshop είναι δωρεάν και αφορά αποκλειστικά όλους όσους για λόγους πληρότητας θέσεων δεν κατάφεραν να συμμετέχουν στο βασικό κορμό των μαθημάτων.