σεμινάριο φωτογραφίας με τη Νατάσα Καρακατσάνη στο Μύλο του Παππά, στη Λάρισα
Στο πλαίσιο των εβδομαδιαίων συναντήσεων, η Φωτογραφική Ομάδα fplus, σε συνεργασία με το OramaPhotos και με την Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών Δήμου Λαρισαίων διοργανώνουν την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 19:00, στο Μύλο του Παππά (1ος όροφος), Γεωργιάδου 53, στη Λάρισα, φωτογραφικό σεμινάριο με τίτλο «Τhe photographer’s statement: Ένα απαραίτητο εργαλείο στο χώρο της σύγχρονης φωτογραφίας», με εισηγήτρια τη Νατάσα Καρακατσάνη.
Τι είναι το statement του φωτογράφου; Τι δεν είναι; Γιατί το γράφουμε; Ποια η διαφορά του από το Project statement; Πώς το γράφουμε; Ποια είναι η θέση του;
Το σεμινάριο απαντά στις παραπάνω ερωτήσεις και ταυτόχρονα παρουσιάζει φωτογραφικές εργασίες σε συνδυασμό με τα συνοδευτικά τους κείμενα, αναδεικνύοντας τoν ρόλο που μπορεί να παίξει ένα σωστά γραμμένο statement στην επιτυχία φωτογραφικών project.
Η Νατάσα Καρακατσάνη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε οικονομικά στη Νομική Σχολή του ΕΚΠΑ και φωτογραφία στο Michigan State University/Dept. of Art, Art History Design (Specialization), ενώ συνεχίζει τις σπουδές της στο Ε.Α.Π./Τμήμα Σπουδών στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό και σε διεθνή πανεπιστήμια, παρακολουθώντας courses για τον κινηματογράφο, την ψυχολογία και την ιστορία της τέχνης. Είναι ιδρυτικό μέλος του OramaPhotos group και του Κέντρου Βιβλίου Μαγνησιωτών Συγγραφέων, μέλος Ελληνικής Σημειωτικής Εταιρείας, υπεύθυνη συντονισμού και εισηγήτρια της Φωτογραφικής Ομάδας Φοιτητών/τριών του Π.Θ., συνεργάτιδα του Εργαστηρίου Λόγου και Πολιτισμού του Π.Θ., editor του διαδικτυακού περιοδικού για τη φωτογραφία "fmag", Coursera Mentor και reviewer στο LensCulture. Κείμενά της έχουν δημοσιευτεί στον τύπο, σε λογοτεχνικά και φωτογραφικά περιοδικά. Μελέτη της για τον φωτογράφο Δημήτρη Λέτσιο συμπεριλαμβάνεται στο βιβλίο "Πρόσωπα της Ανακασιάς Βόλου” (“Ιωλκός”, 2013). Φωτογραφική δουλειά της έχει εκτεθεί σε τρεις ατομικές εκθέσεις και έχει δημοσιευτεί σε φωτογραφικά περιοδικά στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το ενδιαφέρον της εστιάζεται στους μηχανισμούς με τους οποίους επιδρά η απεικόνιση της ανθρώπινης μορφής στις σύγχρονες κοινωνίες ενώ, παράλληλα, μελετά τη σχέση του γραπτού λόγου με τη φωτογραφική εικόνα. Ζει στο Βόλο και εργάζεται στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.