ομαδική έκθεση διεθνών καλλιτεχνών στον Πολυχώρο Booze Cooperativa
Το Booze Cooperativa σε συνεργασία με τη νέα επιμελητική ομάδα Ko˩˩eCtivA2rt © και τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις PRAKSIS και ΚΕΝΤΡΟ ΖΩΗΣ έχουν την τιμή να παρουσιάσουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα την ομαδική έκθεση 23 διεθνών καλλιτεχνών με τίτλο HOMO SAPIENS IN LOVE από την Παρασκευή 8 Απριλίου έως την Τετάρτη 4 Μαΐου 2011 (είσοδος ελεύθερη).
Διάφορες μορφές εικαστικής έκφρασης και δημιουργίας όπως ζωγραφική, γλυπτική, φωτογραφία, εγκατάσταση, βίντεο, περφόμανς, illustration και industrial design παντρεύονται μεταξύ τους και καλούν το Αθηναϊκό κοινό σε μία πρωτόγνωρη, μοναδική εμπειρία ζωής.
Από τη σύλληψη της ιδέας ως την διοργάνωση της Έκθεσης Homo Sapiens in Love
H σύλληψη της έκθεσης γεννήθηκε από την ανάγνωση του βιβλίου ο "Ερωτισμός στην Δυτική Τέχνη" του Έντουαρντ Λούσι Σμιθ σε συνδυασμό με τον εορτασμό των 200 χρόνων από τη γέννηση του Δαρβίνου, τo 2009.
Το σεξ είναι αρχέγονο. Ο χρόνος που του αφιερώνουμε στις σκέψεις και τα λόγια μας φανερώνει ότι αποτελεί μία από τις κυρίαρχες ενασχολήσεις μας. Υπάρχουν σεξουαλικές αναφορές και εικόνες παντού γύρω μας. Δικαιολογημένα, το σεξ είναι ένα από τα κυρίαρχα θέματα στις Καλές Τέχνες. Μπορεί να υπάρχει ως κυρίως θέμα, να συνιστά μόνο ένα μικρό κομμάτι του έργου, ή να πλανάται ως απροσδιόριστος υπαινιγμός. Ακόμα μπορεί να είναι απροκάλυπτο ή συγκαλυμμένο, σκληρό ή λανθάνον, κάποιες φορές όχι σκόπιμο, αποκαλύπτοντας πολύ περισσότερα για τον καλλιτέχνη από ότι εκείνος/η επιδίωκε αρχικά. Το σεξ βρίσκεται στις Καλές Τέχνες όλων των κοινωνιών. Είναι πανταχού παρόν και παντοτινό.
Mε εφαλτήριο τη βιολογική υπόσταση του έρωτα το project HOMO SAPIENS IN LOVE διηγείται την ιστορία του έρωτα και του σεξ μέσα από ένα γαϊτανάκι διαφορετικών εικαστικών μέσων, άλλοτε ερεθιστικών, άλλοτε κωμικών, άλλοτε προβοκατόρικων, άλλοτε ρομαντικών, μα πάντα γεμάτα ενδιαφέρον.
Ο κάθε καλλιτέχνης έχει απομονώσει και δουλέψει ένα από αυτά τα κομμάτια. Διηγείται την ιστορία του έρωτα και του σεξ σφραγίζοντας την με την προσωπική εικαστική του ματιά μέσα από το έργο που την αναπαριστά.
H επιμελητική ομάδα Ko˩˩eCtivA2rt ©, ως οπαδός του κινήματος της δεκαετίας του 1970 “FLUXUS” (οποιοσδήποτε μπορεί να δημιουργήσει τέχνη), αποφάσισε να δώσει λόγο στην έκθεση αυτή και σε μορφές τέχνης που δεν είναι αυστηρά εικαστικές, όπως το industrial design. Με κανέναν τρόπο όμως δεν έκανε έκπτωση στην αισθητική της έκθεσης. Επιδίωξε να μην υπάρχει κανένας περιορισμός στο εικαστικό μέσο. Το εναντίον, η Ko˩˩eCtivA2rt ©, θεώρησε πρόκληση να διευρύνει τον πειραματισμό και να μην βάλει φραγμό στην ελευθερία έκφρασης των καλλιτεχνών. Σκοπός της έκθεσης αυτής είναι να αποδείξει ότι η παγκόσμια φύση του έρωτα μπορεί εξίσου να αποτυπωθεί με ευφάνταστα εικαστικά μέσα που υπογραμμίζουν την πανανθρώπινη αξία του σεξ και του έρωτα.
ΕΓΚΑΙΝΙΑ: Παρασκευή 8 Απριλίου 2011, ώρα 20:00.
Την ημέρα των εγκαινίων θα πραγματοποιηθεί live performance του Γκανέζου Contemporary Visual Artist Eugene Ankomah, ώρα 21:30.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 Απριλίου - 4 Μαΐου 2011
Καθ΄όλη τη διάρκεια της έκθεσης, εθελοντές των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων PRAKSIS και ΚΕΝΤΡΟ ΖΩΗΣ καθώς και στελέχη και εθελοντές του ΚΕΕΛΠΝΟ θα παραβρίσκονται με ενημερωτικό υλικό για τον Hiv και με προφυλακτικά και θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνουν από κοντά το κοινό.
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Καθημερινά 14:00 – 22:00
ΕΙΣΟΔΟΣ : Ελεύθερη
ΧΩΡΟΣ ΕΚΘΕΣΗΣ: Πολυχώρος Booze Cooperativa, Κολοκοτρώνη 57, Αθήνα – Τηλ. 211 4000863
ΕΚΘΕΤΕΣ
01.Eugene Ankomah (Μεγάλη Βρετανία)
02.Ρεβέκκα Τάκη (Κύπρος)
03.Γιώργος Γκιζάρης (Ελλάς)
04.Εύα Κολιοπάντου (Ελλάς)
05.Maher Diab (Λίβανος)
06.Joanna Chrysohoidis (Η.Π.Α)
07.Μανώλης Αναστασάκος (Ελλάς)
08.Θεοδώρα Φούτρου (Κύπρος)
09.Fabio Di Rocha (Βραζιλία)
10.Kalos & Klio (Ελλάς)
11.Andy Kurovets (Ουκρανία)
12.Shema Lavda (Μεγάλη Βρετανία)
13.Sahak Sahakian (Νορβηγία)
14.Καίτη Χαλιορή (Ελλάς)
15.Μαρία Τριαλώνη (Ελλάς)
16.Κώστας Γκουρτζής (Ελλάς)
17.Anderson Santos (Βραζιλία)
18.Αdonis Νikolaou (Μεγάλη Βρετανία)
19.Κατερίνα Φανουράκη (Ελλάς)
20.Αναστασία Μπόϊκου (Ελλάς)
21.Αrtemis Raouna (Γαλλία)
22.Κώστας Σκλαβενίτης(Ελλάς)
23.Nikolin Sylaj (Αλβανία)
ART DIRECTOR – CONCEPT: Κατερίνα Φανουράκη
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ: Ko˩˩eCtivA2rt ©
Το 15% των εσόδων από την πώληση των έργων θα διατεθεί για την εκστρατεία ενημέρωσης:
Η καμπάνια συνδιοργανώνεται από τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, PRAKSIS και ΚΕΝΤΡΟ ΖΩΗΣ υπό την αιγίδα του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Λίγα Λόγια για τα έργα με τα οποία οι Καλλιτέχνες συμμετέχουν στην Έκθεση
Μαρία Τριαλώνη / Installation Η Μαρία Τριαλώνη θα ετοιμάσει μία επιτοίχεια κατασκευή με σαφές επιρροές από την “concrete poetry” , την ποίηση που αποτελεί και οπτικό έργο τέχνης, καθώς «παίζει» και με τις διαφορετικές γραμματοσειρές. Το έργο με το οποίο συμμετέχει, είναι πυκνή γραφή με άλικο χρώμα εμπνευσμένη από το ποίημα του Χριστιανόπουλου «Έρωτας». Από κοντά διαβάζουμε το ποίημα του Χριστιανόπουλου. Από μακριά όμως, τα σχήματα των γραμμάτων δημιουργούν ένα δερματόστικτο σύμπλεγμα της σεξουαλικής πράξης, σε κοντινό πλάνο- η διείσδυση του ανδρικού μορίου στο γυναικείο!Tάκη Ρεβέκκα / Φωτογραφία Η Τάκη Ρεβέκκα έχει αναπαραστήσει σημαντικές γυμνές γυναικείες φιγούρες από την "Tζοκόντα " του αναγεννησιακού Ντα Βίντσι έως την "Μαντάμ Ρεκαμιέ" του νεοκλασσικιστή Νταβίντ. Αβάντ γκάρντ αναπαράσταση σε κλασσικές εικόνες μέσα από το διάφανο σελοφάν των ρούχων της. Δέρμα πάνω στο δέρμα. Η σύγχρονη εποχή μας του κανιβαλισμού της εικόνας μας από τους άλλους.
Εύα Κολιοπάντου / Zωγραφική Τα μεγάλα ζωγραφικά έργα της Eύας Κολιοπάντου με τα συμπλέγματα των ανδρών, εμπνέονται εκ πρώτης όψεως από τους Έλληνες καλλιτέχνες της γενιάς του ’30. Σαφείς οι αναφορές στις φόρμες του Τσαρούχη και τον χρωστήρα του Παρθένη. Σε καμία περίπτωση όμως η καλλιτέχνης δεν αντιγράφει καθώς μπολιάζει τις ελληνικές επιρροές της με τον γερμανικό εξπρεσιονισμό, γεννώντας ένα τολμηρό και συνάμα γοητευτικό κράμα. Η ευδιάκριτη γραφή της επικεντρώνεται στην ανθρωποκεντρική τέχνη, χρησιμοποιώντας δυναμικές κι ορμητικές γραμμές και με την προσθήκη φωτεινών, αισιόδοξων χρωμάτων και θαρραλέων συνδυασμών δημιουργεί μια προσωπική εικονοποιία όπου το κλασικό συνομιλεί με το σύγχρονο.
Joanna Chrysohoidis / Textile Art - Installation Οι κάπες της Joanna Chrysohoidis, «φορέσιμη τέχνη» κατά την ίδια, αποτελούν μια μορφή στολισμού που χρησιμοποιεί το σώμα ως μέσο για να ζωντανέψει και να επιδείξει τα οπτικά καλολογικά στοιχεία. Η ίδια είναι αυτοδίδακτος υφαντής και υφαίνει για περισσότερο από τα είκοσι πέντε έτη. Οι κάπες της είναι αποκλειστικά χειροποίητες, στον αργαλειό και η κάθε μια μπορεί να πάρει έως και ένα χρόνο για να ολοκληρωθεί. Με υπόβαθρο το σχέδιο ζωγραφικής και επιφάνειας, ενσωματώνει αυτές τις τεχνικές στην εργασία της. Δεν υφαίνει με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά χρησιμοποιεί τους απρόβλεπτους συνδυασμούς χρώματος που προκαλούν συχνά μια ισχυρή συναισθηματική αντίδραση. Αποτελούν το όχημα αφήγησης των ταξιδιών της, των προσωπικών της βιωμάτων και των ιστοριών του κοινωνικού και φιλικού της περίγυρου.
Κατερίνα Φανουράκη - Αναστασία Μπόϊκου / Photo-performance Η Κατερίνα Φανουράκη ως περφόρμερ, με τη συνεργάτιδά της, καλλιτέχνη φωτογράφο Αναστασία Μπόϊκου, παρουσιάζουν μια σειρά φωτογραφιών σε μορφή slideshow με πρωταγωνίστρια μια κωμικοτραγική ηρωίδα που νομίζει ότι ο πλαστικός κούκλος είναι εραστής με σάρκα και οστά. Τον φλερτάρει στο μπαρ, κάνει έρωτα μαζί του και στο τέλος, αφού αυτός αποφασίζει να την παρατήσει εκείνη με οργή τον μαχαιρώνει... ΄Ενα γλυκόπικρο σχόλιο στις ερωτικές μας σχέσεις που στην πραγματικότητα απέχουν πολύ από τις φαντασιώσεις του καθένα μας.
Θεοδώρα Φούτρου / Μηχανική Γλυπτική Η Θεοδώρα Φούτρου με το "Γλυπτά της", τις αλλόκοτες μηχανικές κατασκευές, καυτηριάζει το εφήμερο και μηχανιστικό αγκάλιασμα, φλερτάρισμα και σεξ των καιρών μας. Οι κατασκευές της αποτελούνται από μηχανικά παιχνίδια που τους έχει αφαιρέσει τη γούνα και έχει μείνει μόνο ο σκελετός του παιχνιδιού. Όλα τα παιχνίδια είναι μουσικά και όταν αρχίζουν να χορεύουν και να τραγουδούν μεταμορφώνονται σε ένα ιδιαίτερο και ανατριχιαστικό "ROCKY HORROR SHOW".
Kalos & Klio / Installation και Φωτογραφία Oι "Kalos & Klio Project" αντλούν την έμπνευσή τους από την πορνογραφία ως υποκατάστατο και την πρόσκαιρη ευδαιμονία που προκαλεί το έργο τους, έχει επιρροές από τις μελέτες του M.C Escher πάνω στα μοτίβα, την φρακταλική γεωμετρία, καθώς και την ισλαμική τέχνη. Η σειρά αποτελείται από ψηφιακές εικόνες τυπωμένες σε φωτογραφικό χαρτί, καθώς και από διαφορετικές εφαρμογές σε αντικείμενα (έπιπλα, ενδύματα). Στην έκθεση HOMO SAPIENS IN LOVE θα συμμετέχουν με τo φόρεμα αυτής της σειράς.
Shema Ladva / Ζωγραφική Το έργο "Just the beginning" αποτελεί μέρος μιας σειράς έργων που αναφέρονται στην αγωνία της εφηβείας. Η γεννημένη στην Αγγλία, ινδικής καταγωγής Shema Ladva καταπιάνεται με τα στερεότυπα των Ινδών γονιών για την παρθενία των παιδιών τους καθώς πραγματεύεται, μέσω των έργων της, την αναζήτηση της σεξουαλικότητας των νέων και την ικανοποίηση των πρωτόγνωρων ορμών τους. Ενώ το θέμα της αυτό-ικανοποίησης είναι κάτι πολύ δυνατό και προσωπικό, η τεχνική της καλλιτέχνιδος το παρουσιάζει διακριτικό, ευχάριστο, αλλά πλημμυρισμένο από αισθαντικότητα. Καθώς χρησιμοποιεί απαλά χρώματα, μας αποδεικνύει ότι η σεξουαλικότητα μπορεί να είναι ταυτόχρονα όμορφη και αμόλυντη στις φαντασιώσεις του καθενός μας.
Sahak Sahakian / Video Ο καλλιτέχνης αρμενικής καταγωγής Sahak Sahakian, που ζει στην Νορβηγία έχει δημιουργήσει βίντεο με χαρακτήρες animation.O τίτλος του "Lessons in Opera roof". Μαριονέτες στην σειρά, σε θρανία, να παίρνουν μαθήματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από ομοίους τους, πίσω από ένα τεράστιο αντίγραφο αιδοίου. Ένας απερίφραστος σαρκασμός στα όρια του δημόσιου και του ιδιωτικού της σεξουαλικής μας ζωής, μια νέα Metropolis (του Fritz Lang) όπου τα ρομπότ έχουν αντικατασταθεί με τα άφυλα ανδρείκελα- καρτούν.
Kαίτη Χαλιορή / Video Η Kαίτη Χαλιορή θα χρησιμοποιήσει βίντεο ή προτζέκτορα με παράλληλες εναλλαγές ενός ζευγαριού που κάνει έρωτα και δυο νεολιθικών σκελετών, ανδρός και γυναικός, που βρέθηκαν αγκαλιασμένοι εκατοντάδες χρόνια πριν στη Μάντοβα της Ιταλίας. Ο εξορκισμός του θανάτου μέσα από τον έρωτα.
Κώστας Γκουρτζής / Ζωγραφική «La petite mort» ονομάζεται ο οργασμός στα γαλλικά. Το ίδιο και ο πίνακας του νέου σουρεαλιστή Κώστα Γκουρτζή. Αναφέρεται στην πνευματική απελευθέρωση αλλά και στη μελαγχολία ή και την υπερβατικότητα που ακολουθεί το «ξόδεμα» των ζωϊκών δυνάμεων μετά την ολοκλήρωση της σεξουαλικής πράξης. Ξεκινά ανορθόδοξα, από αριστερά, βάζοντας το πακέτο τσιγάρων Γκολουάζ, αφενός για να δηλώσει την καταγωγή του όρου «La petite mort» αλλά και να παίξει με το εθιμοτυπικό των εραστών να καπνίζουν μετά το σεξ. Απρόσμενα, στη μέση του τριπτύχου, μεταμφιέζει ανατρεπτικά τον ελληνικό μύθο με τις τρεις Μοίρες, παρουσιάζοντας τον ως ένα ακέφαλο …ράπτη που κόβει το νήμα της ζωής μετρώντας τον χρόνο του οργασμού, στην μανσέτα με τις καρφίτσες του. Τελειώνει την ιστορία του, πετώντας κυριολεκτικά από την κλειδαρότρυπα, το αποτέλεσμα του «La petite mort», το έμβρυο, καθιστώντας όλους μας ηδονοβλεψίες!
Αndy Κurovets / Industrial Design O Ουκρανός industrial designer, Αndy Κurovets συμμετέχει στην έκθεση με τo «ποντίκι» του με τίτλο “G-SPOT”. Το έργο του είναι ένα ηλεκτρονικό … αιδοίο που μας προκαλεί να το ακουμπήσουμε για να ανακαλύψουμε τις κρυφές του χάρες. Η σύγχρονη εποχή του cyber sex, fast food, fast sex. Το δαχτυλίδι του από πολύτιμες πέτρες που σχηματίζουν την χημική μορφή του ιού του AIDS, κλείνει χωρίς πολλές φιοριτούρες την δική του εικαστική εξιστόρηση. O έρωτας, κάτι τόσο όμορφο, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και θανατηφόρο, αν δεν παρθεί η αναγκαία προφύλαξη. Ο Κurovets, αμφίσημος και λακωνικός παίζει με τον ρεαλισμό και την απαισιοδοξία.
Αnderson Santos / Ζωγραφική Ο Βραζιλιάνος Αnderson Santos δεν θα μπορούσε να δώσει πιο εύγλωττα αναπαράσταση μέσα από τον πίνακά του, εκπληκτικής τεχνικής, την γλυκιά αποχαύνωση μετά την ερωτική πράξη. Ένας πολλά υποσχόμενος καλλιτέχνης με πολλές διεθνείς συμμετοχές. Για πολλούς, ένας νέος Λούσιαν Φρόϋντ.
Eugene Ankomah / Live performance Ο Γκανέζος, μόνιμος κάτοικος του Λονδίνου, Eugene Ankomah, θα δώσει περφόρμανς ζωντανά την ημέρα των εγκαινίων. Θεωρείται νέο αίμα και αστέρι της σύγχρονης Αγγλικής εικαστικής σκηνής.
Αdonis Nikolaou / Ζωγραφική Ο ελληνικής καταγωγής Αdonis Nikolaou ζει και εργάζεται τα τελευταία 13 χρόνια στο Λονδίνο. O πίνακας του έχει θέμα την... κρεβατομουρμούρα των πρωτοπλάστων πριν την αποκοτιά της Εύας να δαγκώσει το μήλο από το δέντρο της γνώσης. Η καινοτομία του καλλιτέχνη, και η τόλμη του είναι ότι παρουσιάζει δύο άνδρες στο κρεβάτι, ξαπλωμένους να κοιμούνται και στα πόδια τους το μήλο της Γνώσης. Ο σκοπός του δεν είναι η ομοφυλοφική διάθεση αλλά η διαγραφή της ευθύνης της Εύας, για την πτώση των πρωτοπλάστων, με την αφαίρεση του γυναικείου φύλου. Ίσως ήταν κακός χειρισμός και από τους δύο, υποστηρίζει ο καλλιτέχνης. Οι χαρακτήρες εδώ δεν παίζουν ρόλο, γι'αυτό δεν φαίνονται τα πρόσωπά τους. Σημασία έχει η στιγμή μετά την προσφορά του φιδιού. Το λευκό σεντόνι παρουσιάζεται ως λευκός καμβάς, όπου ο κάθε θεατής, μπορεί να μεταφράσει το έργο όπως ο ίδιος επιθυμεί.
Artemis Raouna / Γλυπτική H Αγγλο-Κυπριακής καταγωγής Artemis Raouna εξερευνεί τις ανθρώπινες συνθήκες, χρησιμοποιώντας το σώμα ως άξονα. Αντλεί την έμπνευση της από τις εμπειρίες που περιλαμβάνουν το σώμα, την ψυχή και τα συναισθήματα. Χρησιμοποιεί το γύψινο εκμαγείο και αντικείμενα που βρίσκει, προκειμένου να εξερευνήσει την συμβολική και μεταφορική τους έννοια. Στην έκθεση παρουσιάζει ένα κόκκινο μπούστο φτιαγμένο από χειροποίητο χαρτί, στο χρώμα του αίματος, με ένα αλφάδι ενσωματωμένο στο στέρνο. Το αλφάδι αναπαριστά την ισορροπία των ανθρώπινων συναισθημάτων και πώς ανατρέπεται ή κερδίζεται μέσα από την έννοια του έρωτα και της αγάπης, αλλά και την εξωτερίκευση του εσωτερικού κόσμου του ατόμου.
Mανώλης Αναστασάκος / Γλυπτική Ο Μανώλης Αναστασάκος συμμετέχει στην έκθεση με τρία γλυπτά. Το πρώτο, ένας Σάτυρος, επιρροή από την ελληνική μυθολογία. Ο Σάτυρος λοιπόν ήταν κατώτερο μυθικό όν, "δαίμoνας" της ελληνικής μυθολογίας. Η Ποίηση και η Τέχνη τους απεικόνιζαν από τη μέση και πάνω σχεδόν ανθρωπόμορφους, φαλακρούς και με μυτερά αυτιά, με πόδια και ουρά τράγου. Αποτελεί την προσωποποίηση της γονιμότητας της Φύσης. Τα άλλα γλυπτά του Αναστασάκου, δείχνουν το σύμπλεγμα του Αδάμ και της Εύας, η Αθωότητα πριν το προπατορικό αμάρτημα. Προς στιγμή, ο Σάτυρος και ο Αδάμ και η Εύα φαίνονται ασύνδετοι. Τα γλυπτά των ζευγαριών όμως, αν τα κοιτάξουμε κατοπτικά, απεικονίζουν ένα ευκρινέστατο φαλλό, σύμβολο του Σατύρου στην ελληνική μυθολογία!
Γιώργος Γκιζάρης / Φωτογραφία Ο Γιώργος Γκιζάρης προκαλεί μεγάλη γκάμα συναισθημάτων με τα έργα του. Στην σειρά φωτογραφιών “Mes Hommes”, το φιλί των δύο ανδρών, πίσω από την κάμερα, αντικατοπτρίζεται σαν ένα ολόγραμμα αιρετικών αγίων. Στη δεύτερη φωτογραφία, το σώμα του άνδρα, την ώρα που το ασπάζεται ο εραστής του, γαλακτερό, φαντάζει σαν από αλάβαστρο και παραπέμπει στους Κούρους της αρχαιότητας ή στα αιγυπτιακά αγάλματα της εποχής των Φαραώ που μας γοητεύουν με την αυστηρή γεωμετρία τους. Και από την ιερότητα του έρωτα μας ο Γιώργος Γκιζάρης μας διακτινίζει στην άλλη άκρη, στη βιομηχανοποίηση του σεξ. Το δίπτυχό του αντικατοπτρίζει δύο ανδρικές φιγούρες σε πορνό ταινία. Η κωμικότητά της σκηνής τονίζει τη φλεγματική διάθεση του καλλιτέχνη και τον εμπαιγμό της εξουσίας.
Fabio Di Rocha /Video Ο βραβευμένος διεθνώς, βραζιλιάνος κινηματογραφιστής συμμετέχει στην έκθεση με βίντεο. Στην οθόνη, θα αποτυπώνονται σε μαύρο φόντο, μεγάλες και μικρές τρύπες. Στις μεγάλες τρύπες θα προβάλλεται παράλληλα η καθημερινή ζωή ενός λευκού και ενός μαύρου άνδρα. Στις μικρές, θα φαίνεται το ζευγάρι των δύο ανδρών να κάνουν έρωτα. Ταυτόχρονα, θα ακούγονται στα μεγάφωνα ερωτικές αφηγήσεις μαζί με ερωτόλογα και βογκητά. Ο Rocha δημιουργεί ένα προκλητικό οπτικό-ακουστικό καλειδοσκόπιο όπου πραγματεύεται ταυτόχρονα τον ρατσισμό, την ομοφυλοφιλία και την ηδονοβλεψία.
Κωνσταντίνος Σκλαβενίτης / Illustration Η μεταξοτυπία του ταλαντούχου εικονογράφου, Κωνσταντίνου Σκλαβενίτη, με τίτλο «Σαν όνειρο», παρουσιάζει μια κοπέλα, που η ευεξία του έρωτά της προκαλεί ένα ονειρικό μεθύσι, μια πανδαισία χρωμάτων. Μας φλερτάρει παιχνιδιάρικα, καθώς βλέπουμε μια υποψία σάρκας, μέσα από την ανοιγμένη της μπλούζα.
Nikolin Sylah / Zωγραφική O «μαέστρος» του εξπρεσιονισμού Αλβανός ζωγράφος Nikolin Sylah ετοιμάζει μια δυνατή έκπληξη για να την ανακαλύψουμε αποτυπωμένη στον καμβά του και να την ερωτευθούμε με την πρώτη ματιά!
Maher Diab /Illustration Ο πολυτάλαντος και κοσμοπολίτης Λιβανέζος εικονογράφος/φωτογράφος/ visual artist/ έχει δημιουργήσει μία εικονογράφηση και ένα τρίπτυχο αποκλειστικά για την έκθεση. Η πρώτη εικονογράφηση με τίτλο “FANTASTIC MAN” λοιδορεί τον σύγχρονο άνδρα, ντύνοντάς τον με κοντή φουστίτσα που παραπέμπει στην παλαιολιθική εποχή και κοιτάζει με λάγνο/ηλίθιο ύφος τους θεατές, χρησιμοποιώντας το ίδιο το πρόσωπο του καλλιτέχνη. Στο τρίπτυχο “THE CROW SERIES”, βγαλμένο σαν από ιστορία του Κάφκα, παρουσιάζει το σκοτεινό πρόσωπο της εκπόρνευσης της ζωής του σημερινού ανθρώπου που τα θυσιάζει όλα στον βωμό του χρήματος. Δημιουργός και της αφίσας της έκθεσης εμπνευσμένος από την αρχή της Δημιουργίας, τον κήπο της Εδέμ, με τον απαγορευμένο καρπό της αμαρτίας, την αρχή των πάντων, δε θα μπορούσαμε να φανταστούμε καλύτερη αρχή για τον HOMO SAPIENS IN LOVE.