Photo Sunday / Ιούνιος 2019

Νικήτρια φωτογραφία του διαγωνισμού
· Διαγωνισμοί · Αποτελέσματα · Ελληνικοί // Δημοσίευση: 25 Ιουλ 2019

αποτελέσματα

Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ολοκληρώθηκε το 6ο Photo Sunday για το 2019 που διεξήχθη την Κυριακή 30 Ιουνίου 2019 από τις 00:00 έως τις 23:59, παράλληλα σε 10 πόλεις της χώρας μας και συνδιοργανώθηκε από τη Φωτογραφική Ομάδα fplus, τη Φωτογραφική Ομάδα Ρόδου PhotOrion, τη Φωτογραφική Λέσχη Βόλου, τη Φωτογραφική Λέσχη Καστοριάς, τη Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία Πρέβεζας, τη Φωτογραφική Ομάδα Κέρκυρας, τη Φωτογραφική Ομάδα Διάφραγμα 26, τη Φωτογραφική Ομάδα Άρτας Φ.Ο.Α. και το φωτογραφικό εργαστήρι Αίγινας του Μ.Σ.Αίγινας "ο Καποδίστριας"

Το θέμα του 6ου Photo Sunday για το 2019 είχε τίτλο «Food» και δόθηκε από την Χριστίνα Κατσιμπράκη, μέλος της Φωτογραφικής Ομάδας Ρόδου PhotOrion.

"Food"
Το Φαγητό.
Καθημερινά απαραίτητο!
Την Κυριακή, γίνεται ο μεγάλος πρωταγωνιστής στην ζωή μας. Οικογενειακά τραπέζια, έξοδος σε εστιατόριο με φίλους, σνακ στην θάλασσα, πικνίκ στην εξοχή...
Δημιουργήστε εικόνες με κύριο θέμα το φαγητό, την προετοιμασία του, τους συνδαιτυμόνες, το πριν ή το μετά.

 

Αποτελέσματα Κοινού
Η φωτογραφία που συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους στο 6ο Photo Sunday για το 2019 ανήκει στην  Μαργαρίτα Καρπαθάκη από τη Φωτογραφική Ομάδα Ρόδου PhotOrion

Φωτογραφία: Μαργαρίτα Καρπαθάκη (Φωτογραφική Ομάδα Ρόδου PhotOrion)

 

Αποτελέσματα Κριτικής Επιτροπής
Η φωτογραφία που επιλέχθηκε από την κριτική επιτροπή ανήκει στον Βασίλη Νεμπεγλεριώτη από τη Φωτογραφική Ομάδα fplus (βλ. πρώτη φωτογραφία).

Κριτική επιτροπή για αυτό τον μήνα ήταν η Νίκη Σπάρταλη

Η Νίκη Σπάρταλη ανέφερε σχετικά με την φωτογραφία που επέλεξε:
Δύσκολη η επιλογή της καλύτερης εικόνας ανάμεσα στις 35 που συμμετείχαν αυτόν τον μήνα αλλά επίσης δύσκολο και ιδιαίτερο το θέμα του φαγητού. Καταλήγω στην επιλογή της φωτογραφίας Θ.04 αρχικά γιατί είναι άρτια τεχνικά και συνθετικά, χωρίς περιττά στοιχεία στο κάδρο, με τόνους και χρώματα που βοηθούν τον θεατή να εστιάσει την προσοχή του στο κεντρικό σημείο και να αναρωτηθεί: «Γιατί το τραπέζι είναι άδειο;»

Πέρα από την αρχική φευγαλέα στιγμή που σου ξυπνά αναμνήσεις μιας άλλης εποχής, εκείνων που στα παιδικά χρόνια μαζευόσουν σε ένα χωράφι για να παίξεις και να κάνεις πικ νικ με την οικογένεια, με μια δεύτερη πιο προσεκτική ματιά η προηγούμενη αντίληψη καταρρέει διότι νιώθεις μια έντονη απουσία στο κάδρο, ένα κάδρο χωρίς ανθρώπους, χωρίς γέλιο, χωρίς φαγητό. Ένα τραπέζι άδειο, δύο καρέκλες χωρίς άτομα, και ένα χωράφι με σιτάρι που έχει μαζευτεί. Σου προβάλλει την αντίθεση του σύγχρονου τρόπου ζωής που ενώ παράγονται πολλά αγαθά κάπου αλλού μπορεί να υπάρχει στέρηση.

Η εικόνα οδηγεί τον θεατή να προβληματιστεί για αυτό που θεωρεί ως δεδομένο.