Επόμενος σταθμός της έκθεσης φωτογραφίας το Αμερικανικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης (ACT)
Στον επόμενο της σταθμό φτάνει η περιοδεύουσα έκθεση φωτογραφίας "Με το βλέμμα στον κόσμο" η οποία μετά το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης όπου φιλοξενήθηκε από 12 έως 21 Μαρτίου 2010 τώρα μεταφέρετε στο Αμερικανικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης (ACT) από 22 Μαρτίου έως 31 Μαΐου 2010.
Η έκθεση είναι εμπνευσμένη από τον τραγικό θάνατο της Ελληνοαμερικανίδας φοιτήτριας φωτογραφίας-ρεπορτάζ στο πανεπιστήμιο Syracuse των ΗΠΑ, Αλεξίας Τσαΐρη, που έπεσε θύμα της τρομοκρατικής επίθεσης στην πτήση πάνω από το Λόκερμπι της Σκωτίας το 1988.
Από τότε το Ίδρυμα Αλέξια έχει απονείμει πάνω από $500.000 σε παροχές προς 80 φοιτητές και 11 επαγγελματίες φωτογράφους.
«Σχεδόν κάθε μία φωτογραφική ιστορία που επιλέγουν οικριτές του διαγωνισμού Αλέξια περιέχει μια συνιστώσα ελπίδας … Τελικά, η ελπίδα για το μέλλον ήταν αυτή που μας βοήθησε να επιβιώσουμε την απόγνωση που νιώσαμε με το χαμό της κόρης μας».
Το "Alexia Foundation" προωθεί τη δύναμη της φωτογραφίας-ρεπορτάζ ενάντια στην κοινωνική αδικία, με σεβασμό στη μνήμη της ιστορίας και την κατανόηση των πολιτιστικών διαφορών ως δύναμη, όχι αδυναμία. Μέσω υποτροφιών και επιχορηγήσεων, το Alexia Foundation υποστηρίζει τους φωτογράφους ως φορείς αλλαγής.
Αποστολή του Ιδρύματος Αλέξια είναι να παρέχει τα μέσα σε ταλαντούχους φωτογράφους να πραγματοποιήσουν το όραμά τους. Η έκθεση «Με το βλέμμα στον κόσμο» περιέχει έργα βραβευμένων φωτογράφων απ' όλο τον κόσμο. Καλοί φωτογράφοι είναι όσοι διαθέτουν την ευρηματικότητα να δημιουργήσουν συναρπαστικές εικόνες που εντυπώνονται στην μνήμη. Οι φωτογραφίες αυτής της έκθεσης αποτελούν ένα ισχυρό μάθημα για το θεατή, ένα μάθημα που περνάει μέσα από το συναίσθημα. Οι δημιουργοί των εικόνων της έκθεσης έχουν πράγματι κάτι να πουν.
Η έκθεση, που απαρτίζεται από 80 φωτογραφίες, αντιπροσωπεύει μια επιλογή φωτογραφικών δοκιμίων και εικόνων που ορίζουν και ταυτόχρονα ερμηνεύουν τις πολιτιστικές διαφορές και τις πολιτικές τους προεκτάσεις στην παγκόσμια κοινότητα οι φωτογραφίες αυτές αναδεικνύουν τη δύναμη της φωτογραφίας-ντοκουμέντου ως γέφυρας στο χάσμα που χωρίζει τους ανθρώπους.