Photo Sunday vol.103 / Μάρτιος 2022

φωτογραφία που διακρίθηκε στον διαγωνισμό
· Διαγωνισμοί · Αποτελέσματα · Ελληνικοί · Αίγινα · Άρτα · Βόλος · Έδεσσα · Καστοριά · Λάρισα · Πρέβεζα · Ρόδος // Δημοσίευση: 13 Ιουλ 2022

αποτελέσματα

Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ολοκληρώθηκε το 3ο Photo Sunday για το 2022 (103ος διαγωνισμός από την έναρξη) που διεξήχθη την Κυριακή 27 Μαρτίου 2022, από τις 00:00 έως τις 23:59, παράλληλα σε 8 πόλεις της χώρας μας και συνδιοργανώθηκε από τη Φωτογραφική Ομάδα fplus, τη Φωτογραφική Ομάδα Ρόδου PhotOrion, τη Φωτογραφική Λέσχη Βόλου, τη Φωτογραφική Λέσχη Καστοριάς, τη Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία Πρέβεζας, τη Φωτογραφική Ομάδα Άρτας Φ.Ο.Α. το φωτογραφικό εργαστήρι Αίγινας του Μ.Σ.Αίγινας "ο Καποδίστριας" και η Ομάδα Φωτογραφίας του Συλλόγου Εδεσσαίων Καλλιτεχνών "Απελλής".
 
Το θέμα του 3ου Photo Sunday για το 2022 είχε τίτλο « Άνοιξη ».  
Είτε μέσα από την ομορφιά που απλόχερα μας χαρίζει αυτή η εποχή τριγύρω μας, στα προφανή στοιχεία της φύσης, είτε μέσα από έννοιες που έχει ταυτιστεί όπως η γονιμότητα, η ευημερία, η έμπνευση και η αναγέννηση, ας απαθανατίσουμε την άνοιξη όπως το φωτογραφικό μας βλέμμα αισθάνεται. 
Το θέμα δόθηκε από την Αλεξία Τυριακίδου από την φωτογραφική ομάδα συλλόγου  Εδεσσαίων καλλιτεχνών "Απελλής". 
 
Αποτελέσματα Κοινού
2 φωτογραφίες συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους στο 3ο Photo Sunday για το 2022 και ανήκουν στην Βιβή Κορφιάτη από το φωτογραφικό εργαστήρι Αίγινας του Μ.Σ.Αίγινας "ο Καποδίστριας" και στη Rita Kakany από τη Φωτογραφική Ομάδα fplus

Φωτογραφία: Βιβή Κορφιάτη (φωτογραφικό εργαστήρι Αίγινας του Μ.Σ.Αίγινας "ο Καποδίστριας")
 

Φωτογραφία: Rita Kakany (Φωτογραφική Ομάδα fplus)
 
Αποτελέσματα Κριτικής Επιτροπής
Η φωτογραφία που επιλέχθηκε από τον κριτή αυτού του μήνα που ήταν η Δήμητρα Κίτσιου ανήκει στην Βιβή Κουτσούκου από το φωτογραφικό εργαστήρι Αίγινας του Μ.Σ.Αίγινας "ο Καποδίστριας" (βλ. πρώτη φωτογραφία). 
 
Η Δήμητρα Κίτσιου έγραψε για την επιλογή της
Ένα όμορφο κάδρο που με την τεχνική, το κόψιμο και την οπτική γωνία λήψης τονίζει την υποκειμενική θέαση της Άνοιξης, από το φωτογράφο. Το θέμα τονίζεται και από την ιδιαίτερη ύπαρξη του ανθρώπινου στοιχείου. Ο τρόπος φωτογράφισης ξεφεύγει από την απλή περιγραφή και τα στερεότυπα αφήνοντας περιθώρια για πολλαπλές αναγνώσεις.